My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

26 March 2010

aku adalah aku. .



aku adalah aku. dah berbelas tahun hidup di alam fana ini. mcm2 yg aku pelajari.dan pelbagai pengalamn yg ak dapat.biasalah hidup ini kalau takde risiko baik mati je kan. .?then,cabaran dan dugaan yang datang kita harus tabah tempuhi.bukan senang nak senang.hidup ini ibarat roda,kadangkala kita kan bawah,kadang2 kita kat atas.semua telah tertulis sejak azali lagi.jadi kita harus terima dan pasrah atas segalanya.byk2 berdoa pada tuhan je k.aku ini pndai je nasihat tp kdg2 lmah gak.dugaan n ujian yg dtg dariNya mencurah2.smpai aku terlalu lemah utk mghadapi.namun kita sebagai insan kat dunia harus terima seadanya dan jalani ujian ini dengan tabah.

No comments:

Post a Comment