My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

23 April 2010

Cinta Yang Tak Mugkin Hilang


cinta , cinta. cinta. . xabis2. sorry kalo korang bosan. 2 je yg ada dlm kepala otak aku memanjang nih. . aku rindu sgt2 dia. . jika diberikan kusatu peluang, kupilih kisah kau aku masa lalu. .ermm. . cinta yang pernah hadir dalam hidup aku suatu masa ketika dulu xmgkin x akan hilang sampai bila2. walaupun di uji dgn sejuta halangan. biarlah aku disini. . biar ku derita melihat kebahagiaanya krn itu sudah cukup memadai bagiku. .maafkan aku. .hermm. . cinta tak semestinya memiliki dan cinta juga xsemestinya bersatu. . walaupun dia pernah yakinkan aku cinta akan bersatu suatu hari nanti. . ermm. . cinta amat suci dan xpernah berdosa. .cinta lahir dari jiwa yang tulus tanpa dipaksa. usah persoalkan perbezaan antara cinta dan sayang kerana perbezaan dua perasaan suci ini amat ketara bila dibandingkan. . kdg2, kita xpernah bersyukur atas apa yg telah kita miliki. .kita sentiasa merungut. nape ek ? ? ermm .. lumrah kehidupan. .apa2 pon semua telah tersurat. masih mencari tulang rusuk milik siapa lah pada diriku ini. . .:)

No comments:

Post a Comment