My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

19 May 2010

Single Itu Indah


kisah plak ? maafkan andai kau terluka . . bila hati dah terluka . hanya tuhan yg tahu betapa hancurnya diri ini. maafkan aku sbb wat kau hancur dan terluka.. aku lebih selesa begini. hidup tanpa teman. . single itu indah kerana kita tidak perlu memikirkan masalah hati , xpayah nak jaga hati org, xpyah nak setia dan kita juga bebas utk wat apa2 sahaja. mungkin dah takdir. hahaha. giler laa. mls tol nak pikir. single itu sgt indah. couple is trouble. muda lagi kot im just 19 . . so, byk bnda lg nak kn pikir. cinta bukanlah segala-galanya utk dipikir. .k? cinta sejati adalah cinta pada tuhan. :)) grrrrr!!! MAAFKAN AKU KPD SEMUA JEJAKA YG PERNAH MMBURU CINTAKU. MMBURU KE. HIHIHI. .erm. .pasrah n mls laa nak pkir. lntak r. hati aku ni da ckup berkecai. .k la. just wanna b alone babe. i damn miss him so much ! sleep tyde nak meet KASIH sok. hahaha~ dye la yg peneman ku kala sepi. aku syg KASIH, kasih SDG BERMIMPI AGKNYER. .HUHU~ kasih MEET ME YA! damn miss u. .

No comments:

Post a Comment