My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

09 June 2010

Bahagia Yang Hadir


early morning . . .

pagi dah bangon bonda tercinta aku kejut. aduyai,potong stim tol laa. dah la tga mimpi g honeymoon ngn adam lambert. skali kn kejut bangon maa.aku pon terkedip2 biji mata bangon. berangan2 jap. kalo la mimpi aku tu jd kenyataan. alangkah indahnya hidup aku. hahaha. .

after take bath . .

siap2 la kan pakai bju . pastu on9 jap sementara tnggu aunty zaharah fetch me g rumah dye .adalah dalam 2jam bru aunty aku dtg ambil. fuhh! sempat tgok apa yg ptot. result kuar maa. mmpos xnak bgtaw. xpayah cerita sini. P&c. huh! tp ok laa. lepas apa yg patot. .:))

in car aunty zaharah . .

huhuhu. agak bosan laa. perjalanan sejauh 20minit meredah jalan kuching bagai hanya bertemankan bunyi celer-beter dj hot.fm n lagu2 jek. tp kebisingan itu dipecahkan dgn bunyi bising2 cucu dye yg dia bawa skali. hermm,layan kan aje. aunty singgah kedai plak. lagi la aku kena jaga cucu2 dye yg xleh diam tu. sabar je laa. .

arrived aunty zaharah's house . . .

macam biasa lah . salam siapa yg patot kann.pastu gi letak beg sume.n perempuan kann kalo xbuat keje kat dapur xsah.so,kenalah buat. .huhu.sambil buat kerja smbil borak2.nice!
xlama sgt wat kerja.sume taw aku ni rajin sgt! kan?hahah!pastu aku pon on9.mkn.lepak2.main2.haha.aku rasa bahagia sgt.indah jew.thanks God :))

at nite going back home . . :(

lebih kurang pukul brapa ntah xingt. 10 kot.balik rumah la dgn ma,ermm.penat sgt! ngidam burger n coke.sempat singgah n beli td.hehe.aku sgt giler coke,biarla nak effect ke apa.sume ku serah pada tuhan.walaupon sehari aku bz dgn family tsayang.aku ,aku xlepas utk kol n msg dgn DIA .DIA sgt sempurna n spesel dlm hidup aku.

apa yg terjadi telah allah tuliskan. .


No comments:

Post a Comment