My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

09 July 2010

Seram Kot ~

satu hari yg xpernah aku duga. .

pagi tu bgon agk lewat : xde wat pe ponn . juz busy dgn aktiviti di universiti. penat memang penat. biasalah tu kann

tgahari yg agak panas : melepak2 di kafe berborak dgn membe2. kelakar tol. ngumpat n gosip2. biasalah tu pompuan. .mcm2 kerenah manusia yg dpt aku tgok . fuhh!! ramai lak dak2 baru yg hensem2 kat kampus aku nih. hahaha~ xde mknanyer.

petang yg dingin : angin sepoi2 bahasa yg menyebabkan rasa kepenatan aku terus dibuai mimpi. agk lama tidur di rumah membe aku tp dlm area hostel tu gak bilik lain,blok lain . dye senior aku dua tahun. da knl rapat sbb dye cousin aku.

senja mcm tu la : agk terkejut sbb mcm da lmbt je. aku pon trus blik kat blok aku. asl senyap jee. aku wat xtaw je laa kan.lantak r yg penting aku nak mndy. aku buka pintu bilik msuk bilik. sume . rumet aku xde pon. aiyoo sorang lg laa jwbnyer. . dgn kekuatan yg diberikan aku pon siap2 gi toilet mndi walaupon pd hakikatnya aku tahu aku sedang takot pada saat itu. ya allah hnya kau yg melindungi aku kala itu. mandi dlm 20minit. ok la . huhu~

siap2 je. mcm2 bunyi pintu aku dgr.sunyi kot senja2 nih.xde dak2 ke kat blok ni. aduyai. mana dorang ni? ke aku salah blok.? kwang2 . .pasrah habes. pintu silih ganti berdentum dentam mcm ada angin kuat padahal xde angin pon. ya allah. serius taw ni x main2.

aku apa lg siap2 bwa apa yg ptot bla gi bilik membe aku kat blok sebelah. cepat2 mcm kena apa je. dada berdegup kencang xleh bla kowt . .

masa nak tutup pintu tu la detik paling takot koz time nak rapatkan pintu msa aku da berdiri kat luar kat dlm bilik tu ada mcm org lintas. byg2 la lintas .pastu aku tutp dgn rapat n tolak pintu tu dia mcm lwn pintu tu dgn tolak dgn rapat. aku jerit la. n tros lari gi blok mambe aku. uwaa. nak nanges kot!!!

No comments:

Post a Comment