My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

17 August 2010

Hanyut

"harus bagaimana lagi . .dan terus begini. .dengarkan aku . lihatkan mataku . cukup sudah kau menghukum. salahku tetap salahku. benarkan ku berbicara agar bisa pulih semua . namun harus sampai bila kau kan diam seribu bahasa . .maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu . fahamilah ku tak mahu terus tanpa kamu . .bagaimana ku nanti bila tiada mengganti yg ku ada hanya kamu saja..saat mata terpejam hnya kau ku terbayang. menghapus semua segala resah dijiwaku saat mata terbuka kamulah yg pertama .. xmampu aku bygkan hidup tnpa dirimu..aku memang bersalah.. selalu saja mengabaikanmu..dan tetapi aku sedari esgala perih kau lalui ku terlupa kau terluka. dan memang slalu aku bersalah slalu saja mengabaikan mu meninggalkanmu. tapi aku sedari segala perih yg kau lalui krn dirukuyg terus hanyut . ."-faizal tahir ~ hanyut .

No comments:

Post a Comment