My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

31 October 2010

End Of Love


just a happiest girl in the world last nyte.memang aku salah pergi celebrate halloween party konon,semua ni sebab dia.kalau dia xpaksa , mmg aku tak akan pergi.malam party tu memang best. dance together.mcm setan .mengaku pon tp buat jugak.ok sambung cerita.dia da janji nak dance je n takkan minum.last2 dia minum jugak bila membe2 dia pengaruh dia.serik da nasihat tp dia buat xpeduli.dia minum segelas,aku terus slap dia.aku ckp JANGAN kan ! dia ckp BIAR R ! BIAR R ! aku bengang sgt.aku pukul2 bdn dia.dia terus tarik aku kat luar.time tu la dia belasah aku teruk.dia tampar aku, tumbuk aku . tarik rambut aku nak hentak kat tiang tp aku lawan.aku xdaya nak lwn sgt sbb terlalu lemah.kali ke berapa dia nak tumbuk,abg dia dtg halang.that time , trus fainted.sedar2 tgahari td kat hospital ampang puteri.ya allah,my mum mmg mara habes dgn dia.dia dtg melawat pon my mum xkasi jmp.my cousin gtaw dia n abg dia yg send aku kat hspital.admit dlm pg mcm tu ptg da balik,kejap je.big families dtg semua.semua suruh report n saman .tp parents dia begging habes dgn mama jgn buat semua itu.mintak maaf mcm raya.secara xlangsong,hubungan itu terus terputus atas kesalahan yg da dia buat,dia da janji,ini terakhir dia xkan buat.at last dia buat jugak.so,bodoh la if we continue relationship tp kena pukul2 kann.? xpela mungkin tuhan da tulis ini takdirnya..sampi disini sahaja hubungan ini. .membe aku kata dia seorang lelaki dayus!kerana tercabar sanggup dia buat mcm tu! belum nikah da berani tgn2 , da nikah nanti xtawla. .so, ini yang terbaik. .berakhirnya hubungan dengan seorang anak dato' buat sekian kalinya.

come back to you ? its juat a dream okay?

3 comments:

  1. apa punya laki daa...snggup pukul gurl...haizz...

    ReplyDelete
  2. sedey yr bc kisah ko ne..
    xsangke org yg ko syg lyn ko cm2..
    aq tumpg simpati... emm..
    mayb ALLAH nk tunkj yg dia bkn utk ko..
    pasne ko xyah la lepak2 club ag k..
    cari la laki yg baik utik jadi tmn idop ko..
    =)

    ReplyDelete