My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

26 October 2010

He Loves Me For Who I Am

herm , masih memikirkan lagi kisah ini walaupun ramai yg sudah lupa. ada yg support n pesan kat aku lantak la apa org nak kata yang penting dia ikhlas . tapi memang dia ikhlas . tiba2 teringat satu hari bersama bie masa baru2 bersama dulu . time lepak kat baskin robin the gardens . mkn my feveret ice cream .:) saya tak kisah mkn ice-cream apa pon. ais krom potong 20$ tu pun saya layan :) ada masa saya demand. ada masa saya nahh! amik je . yg penting sedap n lawa ! real girl doesn't perfect but perfect girl doesn't real okay ! ok smbung cerita aku .

bie , kenapa bie suka baby eh ? bie jwb , sbb baby lain dr yg lain. ha? lain dr yg lain ? mean ? apa yg lain dr yg lainnyer? ? bie , baby is nothing taw . bie got everything . why u must choose me in ur life ? bie kata perlu ke? baby nak kata cinta kita cinta dua darjat ? xsetaraf mcm tu ? saya terus jawab , yeess ! i am . so ? baby, bie syg n cintakan bie bkn sbb harta , rupa o whatelse taw tp sbb bie mmmg btol2 ikhlas . cinta tu xbole dpksa . lahir dr hati kurniaan tuhan . kenapa masih nak nafikannya ? aku terdiam dengan jawapan itu .
bie sorry . xde niat pon nak ckp mcm tu . tiba2 bie hold my face and said please .. im bagging after this jgn sebut lg pasal darjat semua. bie xnak semua tu . yg penting relations ni. please. . walau mcmana sekalipon jangan ungkit2 lagi pasal ni okay . bie xnak taw apa2 pon k . yg penting kt bahagia .

aku senyum bila bie ngaku mcm tu . bie trus kiss my hands. then aku tgok org sekeliling look at us like drama kat astro ria taw.haha.then kami teruskan mkn ice-cream yg da agak cair tu.thanx bie.

love me for who i am :)

No comments:

Post a Comment