My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

20 November 2010

Aku Dah Penat Menangis


hari yang panas jgn disangka berpanjangan sampai ke petang kerana hujan akan tiba2 turun di tengah hari .
. aku dan kau berdua memenuhi hari2 yang bosan . aku bahagia . aku tahu kita saling sayang menyayangi . perjalanan menyusur ke one utama , after booked ticket movie UNSTOPPABLE .
habiskan wayang bersama seperti tidak pernah ada apa2 berlaku antara kita .

kau ubah fikiran tak nak mkn di ONE UTAMA sbb kau nak bawa aku mkn tempat lain . aku ikut je . memang aku tak byk ckp time out dgn kau aritu. dlm fikiran aku hnya pkir boud new sem yg akan memeningkan lagi kepala otak .

kau pandu kereta mewah mama kau . BMW 5SERIES dark blue colour meninggalkan parking OU itu . dalam kereta kau cuba hiburkan aku . kau cuba buat lawak , tapi aku terpaksa hikpokrit layan gurauan kau yg xseberapa itu .

kau nak bermesra2 seperti takde apa2 yg berlaku antara kita . kau tak patut buat mcm tu . aku da mula rasakan kau seperti pergunakan cinta yg aku beri . aku buka cerita balik dan mula berani bersuara tentang perempuan cina yg kau pernah nodai beberapa hari selepas kita break up .

kau jwb , kau tension . perempuan yg masih perawan itu jd mangsa kau . STEFANI nama dia . kau kata perempuan tu budak kawasan rumah kau , satu skola menengah . aku hnya diam jew , sbb aku mls nak tanya mcm2 lagi . aku da penat . kau faham ? air mata aku abis banyak sbb kau .

destinasi yg dinanti sampai ke PAVILION , kau blnja aku lunch kat GRANDMAMA'S then kita lyn dessert kat BASKIN ROBBINS . aku agak terhibur skit masa makan tu . segala masalah aku tiba2 hilang .

kau pergi toilet , kau mintak aku jaga i-phone4 kau jap. lalu kau tinggal aku sendirian , aku bosan . aku cuba gelodek apa yg patot . aku open folder tu open folder ni .kantoi ! album nih . penuh dgn pic2 aksi panas kau dgn stefani . ada 27 semua skali . pic kau layan air kencing setan dgn perempuan tu pon ada jugak , kau buat bnda terkutuk ni kat hotel xsalah aku .aku sgt terkejut masa tu . hanya tuhan yg tahu betapa hancurnya hati aku . ya allah , astaghfirullahalazimm . . mata bulat aku da mula berkaca , tangan aku menggeletar sejuk .

kau kejutkan aku dr belakang , kau tahu apa yg sedang berlaku . segalanya kantoi dah . aku cuba coolkan keadaan . kau duduk sblah aku , kau diam membisu . kau cuba bgtaw ni pic dat time masa . . . kau tak sempat habiskan ayat kau . aku terus smbung . cukup ! kau cuba tarik tgn aku . aku tepis .

aku pergi meninggalkan BR . kau kejar aku . aku tahu mcm drama . aku tak pedulikan kau . air mata aku da mencurah2. aku cuba hilangkan diri di celah2 budak2 sekolah yg melepak tu . langkah aku makin laju . aku tak menoleh belakang lagi . aku terpaksa balik naik public transport .

masa itu jugak kau cuba call aku , aku terus off hp . sumpah aku benci kau smpai mati . balik rmh aku terus nangis mcm orang giler . . kau buat aku hilang arah dgn gambar2 kau fuck perempuan tu . setiap mlm bila aku ingt hal itu pasti aku akan menitiskan air mata aku .

cukuplah . aku da tak mampu nangis . aku dah penat nanges . tolong pergi jauh2 dr hidup aku .
penat . aku da penat nanges kerana kau .
cukup aku bukan barbie doll .

No comments:

Post a Comment