My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

15 November 2010

Kalaulah Ada Doraemon . . .


kalaulah ada doraemon dalam hidup ni. . .
mesti best giler babi kannn...
apa yg aku nak , mesti dapat dikabulkan . .
dan perkara yg aku tak nak mesti dapat dijauhkann...
tapi sayang doraemon hanya wujud di kaca televisyen yang hanya mampu menghiburkan kanak2..

kalau ada doraemon,
aku tak payah susah2 nak drive or jalan kaki pergi mana2..
sebab doraemon ada pintu ajaib sendiri utk pergi ke sesuatu tempat..

doraemon sgt comel..
doraemon boleh tolong semua orang dalam kesusahan ..

doraemon ada poket ajaib yg boleh simpan mcm2 benda..

doraemon oh doraemon..
kenapalah kau tak wujud .. .?

doraemon ada jam detik kembalikan masa haram apa jadah ntah..
kalau ada , aku boleh pinjam ..
betulkan segala kesilapan dalam hidup aku..
kalaulah aku boleh betulkan segala kesilapan yg berlaku ..
pasti segalanya sempurna..

kalau aku mampu hentikan masa seperti doraemon .
aku pasti akan beri yg terbaik untuk semua orang . .
kalau doraemon beri alat mengetahui masa depan . .
pasti aku tak payah susah2 nak berkerja keras sekarang nih . .

doraemon oh doraemon . .
aku masih mengharap kau wujud suatu hari nanti. .
walaupun aku tahu doraemon tak mungkin akan wujud sampai hari kiamat skalipon..

kalau doraemon ada alat hidupkan semula orang dah mati,
aku orang pertama yg nak guna . .
hidupkan semula semua orang2 kesayangan aku yg sudah pergi jauh meninggalkan aku buat selamanya .. . (diana please. . .)

oh , tapi ini hanya khayalan aku . .
mengharapakan perkara yang tak pasti . .
doraemon . .
tak mungkin akan wujud . .

doraemon sekadar hiburan sahaja . .

aku bukan taksub dgn doraemon tp aku perlukannya untuk sempurnakan hidup..

tapi sayang seribu kali sayang . .
hidup ditentukan yg MAHA ESA lagi berkuasa. .
aku percaya padaNya . .
aku tahu Dia dah tulis yg terbaik untuk hambaNya. .

sebaik-baik ciptaanNya adalah MANUSIA .
bersyukurla. .
(sedang menangis semasa tulis post ni)

No comments:

Post a Comment