My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

12 December 2010

Out Of Mood Okay ?


hermm . tgok , baru nak update jew . da rasa mcm mls . korang bole nmpak betapa xde mooodnyer la aku utk update blog . rasa cam nak mati jek ! ermm , sejak dua menjak ni aku sgt2 la down giler . feel like want to quit my study jee. tp kalau aku nak quit, aku nak wat apa jew . takat spm jew apa la sgt . mungkin bg perempuan itu da cukup memadai sbb org kata perempuan blaja tinggi2 langit pon masuk dapor jgak kann . see ? but now aku tak rasa perihal tu da xbole d guna pakai . ermm , blaja tinggi2 smpai langit memang bagos , cerah masa depan . nnti dpt keje bgos2 . pastu gaji ponn masyuk .

bila perasan skunk , gaji seorg isteri lg masyuk dr suaminya atas dasar semua ni. lelaki kann xramai yg rajin . aku sedar . ermm, kenapa aku mcm ni ? kenapa life aku xmcm org lain ? walaupon aku ada org yg syg aku . tp kdg2 aku rasa ikhlas ke perasaan tu pada aku ? ya allah berikanlah aku kekuatan utk kali ini shj. aku da penat menangis . air mata aku da kering. cukup derita smpai di sini. noktahkan derita aku. yg aku inginkan hnyalah kebahagiaan .

nak selit sikit lirik lagu ni . sbb masa aku tga update blog ni aku dgr lagu ni kat hotfm :)
AKU LEMAH TNPA KAMU . KU INGIN MU DAMPINGIKU . AKU FAHAMI AKU BKN TERBAIK UTK DIRIMU SMPAI SYURGA KU MENUNGGU , SAMPAI SYURGA KU CINTAMU HANYA KAMU . love you larh FAIZAL TAHIR ! ^_^ semua lagu abg pejal i loike!

aku xde r nak bangga sgt ngn bahasa penjajah tp sometimes , i sound silly when i speak in malay . wah ! oppss! mcm kenal jek ! tettt ! whateverla . .

No comments:

Post a Comment