My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

28 March 2010

Hanya Tuhan Yang Tahu


dengarkan batapa kini tangisku. . =) wah ! sedih la plak. . aku tak tahu nak kata apa lagi dah. tension dgn hidup aku skang. kgd2 aku tak tahu apa yg aku miliki. kdg2 aku tidak puas hati dgn apa yg berlaku dalam hidup aku, bkn aku tak bersyukur tp aku kurang puas dgn apa yg telah aku miliki. mungkin aku perlu perbaiki setipa apa jua yg aku lakukan. . kita hanya merancang tapi tuhan yg tentukan. .erm. . ntahlaaa. apa yg pasti aku hnya pasrah sahaja. tak mahu pikir lebih2. biar tuhan yg tentukan segalanya . .=)hurm. . apa cerita lelaki yg pernah jatuh hati dgn aku ya? harap kamu semua bahagia hendaknya. . maafkan aku andainya hati kamu semua terluka dan hancur kerana aku. bukan niatku. mgkin ada yg lebih baik berbanding aku yg bukan insan sempurna. .em, baiklaa. smpai disini shaja coretan aku. maaf lama x post n update , xde mood laa. . huhuhu~

1 comment: