My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

13 April 2010

Aku Yang Masih Di Sini


hye babe, sory lama x update. . bz la sjak 2 menjak ni. . final exam nak dekat. makin tension lak hidup ni. . arggghh! ! huh. . xpela. . terima seadanya. . harap2 result semester ni ok.. cuak gak r. . takot bangat! herm. . aku tetap mcm ni. xde berubah apa2 pun. . setia menanti pada tg satu dan mngharapkan 1001 kebahagiaan yg telah hilang. . di manakah kebahagiaan yg pernah aku kecapi dulu . . hilang sekelip mata. . adakah ini balasan tuhan atas dosa2 yg pernah aku lakukan. . aku xdapat nafikan mmg aku terlalu berdosa dgn maha esa sejak kepergiaan ayahnda tersayang 3tahun lalu. . sabtu lepas aku ke pusaranya. .sayu hati. . mama sgt2 sedih. aku hnya mmpu tenangkan mama. . setiap yg hidup pasti akan mati. tak kira umur. cuma beza lambat dan awl sahaja. semoga roh papa di cucuri rahmat hendaknya. .-al fatihah~

No comments:

Post a Comment