My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

18 June 2010

Kita Bukan Lagi Pasangan Bahagia


entah. tiba2 rasa teringat kat my ex. aku di khabarkan berita. dye akan pergi jauh dr sini.jauh dr sini dalam masa tertentu demi masa dpn dia.tp ntahla mggu ni asyik teringt boud dye je.hatiku meronta2 untuk hubungi dye.tp xmungkin kot nak cntct dye.

biarlaa.tipu sgt2 kalau aku xrindu dye.aku rindu sgt2 dye.kalau diberi peluang utk peluk ye.aku nak sgt peluk dye walau pun sesaat masa cuma.teringat sweater dye pernah bg aku simpan tp aku dah pulangkan.kata2 dye yg masih segar dalam ingatan.xmungkin aku lupa.dulu kami sgt bahagia.:)tapi segalanya dah berubah.:(

mungkin aku akan belajar terima kehilangan dye.walaaupon mengambil masa yg lama tp aku belajar dr kesilapan..xpelaa biarkan aku bermain dgn perasaan walaupon skunk ni aku dah jauh dilamun cinta oleh org baru :) to my ex moga bahagia.

No comments:

Post a Comment