My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

20 August 2010

Kali Pertama


kisah pertama-bermula lah cerita cinta. . .

ke majlis hari keluarga di perkarangan stadium shah alam.pergi dengan membe2 coz tu hari keluarga company papa mimi (kawan ku).ramai giler orang.time tu cuti ! yess ! !ada 1 gerai ni ada 1 mamat . damn cute ! tp aku control lerr.terjadi 1 incident bila usya mamat ni lama2 dia terperasan lak !

dak poyo : apa usya2 ? ! taw la aku nsem ! !
aku : hensem ker? perasan ! ! kau yg usya aku ! !
dak poyo : sape pandang sape? ?
aku : kau yg usya aku ! ! !
dak poyo : asl lak ? ?! !
aku : sbb aku comel ! !
dak poyo : comel ker??
aku : comel larhh! !

mimi terus tarik tangan ku dari terus bergaduh . .

kisah kedua : sibuk tergelak2.mamat poyo tu terlanggar ku ! sumpaaah benci giler !! xtaw dia sengaja ataw tak sengaja!! dengar nih ! !

dak poyo : ya allah ! sory2. so sorrry . .
aku :urghh!!! my dress !! eeuuww!!
dak poyo : sorry sgt2 .sumpah tak sengaja (sengih2 n muka tak bersalah )

dress wrn pink yg da tumpah dgn kuah rojak terpaksa ditukar dgn jeans dan t-shirt.urghh!!!!

lepas keluar toilet-mamat poyo nih still ada lagi !!
dak poyo : sorry . .
aku : ermm . xpee..
dak poyo : sombong!!
aku : sape? ?
dak poyo : sape2 jew . . .
aku : hmm!! whatever!!
dak poyo : aku afiq . .
aku : so ? ?
dak poyo : ekeleehh . .

terus bla dan menghilangkan diri.malaas nak lyn sbb geram sgt!!
masa balik dalam kereta dgn mimi bagi kertas ada nombor telefon!!

mimi : nah!! mamat nsem tu nak sgt knl ngn kaw. dye btol2 nak tebus balik slah dye tumpah baju kau!! contact laa dye eh..ksian dye. menyesal kau kaalu xkenal dye!!(sengeh2)

ketawa dlm hati(so sweet)sumpah dlm hati nih sebenarnya suka giler kowt!!
hahahaha~ (lalala. .. )

p/s : kisah kami bukan mcm romeo n juliet yg pandang pertama terus mata terpanah n bersinar2 tp kisah kami bermula dgn rasa meluat, geram n menyampah. xpernah sangka pon terpaut smpai skunk nih!!! wooww!!


No comments:

Post a Comment