My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

29 August 2010

Lalalalalalala~

mamat tu memang mcm sial. . boleh lagi main gitar ramai2 ngn kengkawan dye n nyanyi lagu nih. .walaupun sore ko bole bla tp aku annoying siot!!!! kau taw x kau da buat rmh aunty aku memekak2 sbb cousin aku kata lagu ni mention utk aku . .

lepas je korang melalak aku dpt sms "FARAH BKN GF I TP EX I .DYE SURUH I NGAKU YG DYE STILL GF I SBB DYE NAK APA2 KAN U"tiap2 hari aku dpt sms yg sma mcm ni. xpernah aku peduli . sorry~



"jika di berikan ku satu peluang apa yang ku impikan pulihkan segala kesilapan. jika diberikan ku satu peluang kembali ke masa silam kan ku pilih ke tarikh kita dulu . bagai dijanjikan pertemuan singkat waktu itu. bagai dituliskan kesetiaanmu. pernah dulu ku memilikimu. pernah dulu ku ingkarinya . bukan bermaksud melukakan hatimu. kulakukannya untuk kita. ku lakukannya demi cinta bukan bermaksud apa2. maafkan diriku. jika d berikan kusatu peluang , apa yang aku inginkan diriku dirimu dulu . jika diberikan kusatu peluang tembusi masa depanku . kan kupilih waktu kita bersama . saatku terhenti seketika kau terima lafaznya. saat yang ku nanti . kau bahagia . "

preety ugly-jika diberikan ku satu peluang~

No comments:

Post a Comment