My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

12 November 2010

Cinta Tak Semestinya Bersatu


laaarrhh . baru perasan 11 november 2010 tadi aku xupdate blog. now da 12 november 2010 da . comel gak date nih 12.11.10:)sape2 ada xnak khwin esok? haha . selamat pengantin baru ya .
cerita pasal kahwin ni best kann . bahagia je hidup tp kenapa ada org yg da khwin pastu da ada anak cerai berai semua? xtaw ke tiang araj bergegar kalau cerai2 nih.cheh2 suka2 je diana ni,aku taw sbb ustaz bgtaw apa,ingt aku jahil sgt ke! .ada ustazah gtaw aku . kalau kita dah nikah , syaitan nanges merayu2 . taw kenapa x? sbb bila kita dah khwin pintu maksiat semua da tertutup pahala sembahyang lg bertambah2 taw . ye . memang tanggungjawab berat bila da berumah tangga nih . jgn ingt da khwin , ingt nak buat anak je kann.

tiba2 teringat date 11november2011.cantik kan?huhu~ bkn aku nak nikah dat time. calon ponn xde .celah mana nak nikah.lgpon dat day aku still 20taon . muda sgt tu. tp kalau ada yg sudi. leh bertunang kann.. u all nak taw x kisah aku ngn afiq yg baru aku break nak dkt 2weeks ni kann kami memang plan nak btunang taw x.seminggu sblum incident happened , we all da g butik da tgok bju aku .tp apa bole buat allah da tentukan segala2nya.

hermm . aku syg lg afiq..walaupon kami da putus , kami still berhubung.memang susah nak kawan dgn bekas kekasih tp xsalah kann terus berbaik.even dgn ex2 aku yg lain pon aku still kwn lg.xbaik bermusuhan.ermm, k laa tu update aku utk kali ini.jumpa sok..

sila la follow saya d twitter k . leh tweet2 . best la jgak dr facebook ni sbb kt leh update apa2 status 100 kali setiap saat kalau kat fb mesti org annoying kann .:0

bye2! ^_^

No comments:

Post a Comment