My Life Without You

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
What Goes Around .. Comes Around . :)

12 November 2010

Susah Nak Sayang Orang Lain

kesepiaan memberi waktu padaku renungi saat2 indah bersamamu , antara kita pernah ucap madah melafaz janji setia rasa,perpisahan ini memberi sejuta erti , mengajar kita mengenali diri ini . xperlu ada ungkapan perbahasan kita sedia memakluminya , tiada kata pembukaan , tiada berperenggan , tiada akhiran , biar pun hati telah bersemadi tiada kutemui noktah cinta ini , pernah dulu berkata hatimu ingin bercinta sungguh indah tak terkata seperti di syurga , kau lafazkan kata cinta , manis semua bicara , kupeluk segala janji seteguh hatinya arjuna , kusedar ku masih dalam kamar mimpi , semua anganku pergi . kau biarkan aku yang kehausan mencari detik sinar bahagia , yang tak pasti . ku takpasti biarkan aku begini . . berbisik di dasar hati bertanyakan pada diri tentang kekasih tentang cinta , haruskah aku menanti haruskah tanganku ingin menggapai illusi mimpi , putusnya di dalam hati xmungkin bercantum lagi . .mereka sering berkata cinta itu milik kita tapi mengapa begini akhirnya ?
teringat kisah percintaan dulu , kau tersenyum ku terpaku cahaya di wajahmu hanyalah untukku sinaran matamu menusuk di kalbu tak mungkin ku melupakan sebegini pengalaman lalu hati pon berkata segala untukmu . suatu masa nanti pasti kau temui , tabahkanlah hati jangan lupakan illahi akan tiba bahagia tak mungkin sendirian terhurai dalam lagu berkumandang di buai dalam mimpi kau kusayang . . suara kisah kita yang halus di mata segala norma yg melenakanku pada aroma syurga kita nan syahdu cinta menunggu sayunya kerna air matamu . nadiku bagaikan berlagu , nadimu terhenti kerna berlagu padaku yg kutemu hadirmu sambutlah dambaanku . suria kasih kita yang berbisik gerimis sepinya seindah fajar yang damaikanku walau sezarah air mata biar kau kucup wajahku leburkan saja .
benarkah itu cinta , cinta yg kucari jika benarlah ia kubersyukur saatku bersamamu sungguh kuhargai kau penawar segala buatku sungguh ku tak meyangka ini semua terjadi namun kurela segalanya . . ku tak bisa melupakan kisah cinta kau dan aku ku tak bisa menyayangi selain dirimu , ku tak bisa menghadapi hari mendatang tanpamu ku tahu kerna ini benar berlaku inilah kenyataannya , ku tabahkan hati ini kumohon pada allah berikan aku kekuatan mengharunginya ini semua terjadi takdir yg menentukan kukuatkan semangat meneruskan . .

No comments:

Post a Comment